جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
کد مطلب : 111955
جالب است ۰
استاندار خوزستان با اشاره به پاسخ ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی گفت: دنیا قدرت علمی، جهادی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را در عملیات وعده صادق دید.
ایرنا علی اکبر حسینی محراب پنجشنبه شب در نشست بصیریتی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دزفول افزود: غربی‌ها از جمله انگلیس و آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم، کشور جعلی اسراییل را با داستان‌های ساختگی برای دسترسی به نفت کشورهای عربی ایجاد کردند.
وی با اشاره به کمک ۹۰ میلیارد دلاری آمریکا برای سرپا ماندن رژیم صهیونیستی افزود: این کمک آمریکا در حالی است که خود این کشور ۲۰ تریلیون دلار بدهی دارد.
حسینی محراب اظهارکرد: ایران بارها در جبهه‌های مختلف با صهیونیست‌ها جنگیده و پاسخ‌هایی از سوریه و لبنان به جنایات آنها نظیر شهادت دانشمندان هسته‌ای داده است ولی باورشان نمی شد در عملیات وعده صادق بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد از خاک ایران به سمت آنها شلیک شود.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از درون پوسیده است، افزود: بیش از ۱۰۰ عملیات آمریکایی‌ها در افغانستان و عراق برای رفع مشکلات داخلی خودشان بوده است.
استاندار خوزستان گفت: پاسخ ایران به رژیم اسراییل از داخل کشور، بنا به گفته استراتژیست‌های اسراییلی و آمریکایی، ایران را به یک ابرقدرت تبدیل کرده است.
وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق دست برتری جمهوری اسلامی را نشان داد، افزود: موشک‌های ایران به فرودگاهی که از آنجا به کنسولگری ما حمله شده بود، اصابت کرد درحالیکه سه لایه دفاعی برای موشک‌های بالستیک، کروز و برد کوتاه داشت و اسراییلی‌ها از قبل می‌دانستند ایران قصد پاسخ دارد.
قدرت راهبردی جمهوری اسلامی بعد از عملیات وعده صادق ۱۰ها برابر شد
حسینی محراب بیان کرد: بایدن گفته بود من از جنگ اسراییل علیه ایران حمایت نمی‌کنم چراکه می‌دانست همه پایگاه‌های آمریکا در تیررس ایران هستند و اگر حرکتی علیه ما انجام دهند، مورد هدف قرار می‌گیرند.
وی افزود: قدرت راهبردی جمهوری اسلامی در بعد اقتصاد، سیاست، رهبری منطقه، نظامی و اطلاعاتی ایران بعد از عملیات وعده صادق ۱۰ ها برابر شد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه اکنون در یک عملیات ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به سمت اسراییل شلیک می‌شود، افزود: حضرت آقا در برهه‌ای فرمودند مردم کرانه باختری نیز باید مسلح شوند که امروز آنها قدرتمندانه و مسلحانه مقابل اسراییل ایستاده‌اند.
وی با بیان اینکه نیروهای یمنی صدها گام جلو افتاده‌ و به دنبال ناوهای آمریکایی و اسراییلی هستند، افزود: آمریکا و انگلیس مدام یمنی‌ها را بمباران می‌کنند ولی مجاهدان یمنی مردانه ایستاده‌اند.
حسینی محراب اظهارکرد: اینها دست پرورده شهید حاج قاسم و امامان انقلاب آیت الله خمینی و آیت الله خامنه ای هستند و به فرمان امام خود می‌جنگند.
وی با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه شکست کاملی برای دولت اسراییل بود، افزود: همین اتفاق در سوریه نیز رخ داد و بعد از حضور سربازان حاج قاسم درحالیکه رزمندگان ۱۰۰ درصد محاصره بودند، پیروز شدند.
استاندار خوزستان گفت: هیچ کس در عراق نیز تصور نمی‌کرد لایه‌های ایجاد شده توسط داعشی‌ها در عراق شکسته شوند ولی بچه‌های حاج قاسم جریان را تغییر دادند و این لایه‌ها را شکستند.
وی با بیان اینکه فلسطینی‌ها تنها جایی پیروز شدند که با فرهنگ ایرانی‌ها آشنا شدند، افزود: حاج قاسم نشستی سه ساعته با پوتین داشت و درحالیکه او قصد کمک نداشت ولی تیم‌های اطلاعاتی و راهبردی و جنگنده های استراتژیک و کشتی‌های جنگی خود را فرستاد.
مقاومت، ریشه تمام موفقیت‌های ایران است
حسینی محراب اضافه کرد: حاج قاسم به پوتین ثابت کرد حضور روسیه در سوریه باعث افزایش قدرت این کشور می‌شود.
وی ریشه تمام موفقیت‌های جمهوری اسلامی را ناشی از مقاومت ملت دانست و افزود: عملیات وعده صادق باعث شد جمهوری اسلامی مانند یک ابرقدرت در جهان معرفی شود که علت آن سرسپردگی به خدا است.
استاندار خوزستان با بیان اینکه تیر داعش به سمت تلاویو و واشنگتن نیست بلکه به سمت بیروت و تهران است، گفت: تمام تلاش داعش خراسان انجام عملیات در ایران است و هر ۲ عملیات شاهچراغ توسط داعش خراسان انجام شد.
وی با بیان اینکه منتظران واقعی ظهور باید تحت فرمان ولایت باشد، افزود: کسی به جنگ خدا آمده و باید یار خدا باشیم و به عنوان بچه مسلمان بدانیم که می‌خواهند ما در مسائل ابتدایی و داخلی درگیر کنند.
به گزارش ایرنا عملیات «وعده صادق» بامداد یکشنبه با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، این عملیات که واجد ویژگی هایی همچون قدرت و سرعت به نسبت فاصله جغرافیایی بود، ضمن اینکه توانست ظرفیت ها و توانایی بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد، بازدارندگی ایران در محیط امنیتی را نیز احیا کرد.
مشکل سپرده گذاران گلباران دزفول را پیگیری می‌کنم
حسینی محراب در پاسخ به دغدغه سپرده گذاران مجتمع تجاری گلباران برای بازگشت سرمایه گفت: مشکل سپرده گذاران این مجتمع تجاری را پیگیری می‌کنم.
وی از سپرده گذاران خواست ضمن صبر و تعیین نمایندگانی برای پیگیری امور از دستگاه قضایی، این مشکل را از طریق قانون پیگیری کنند.
استاندار خوزستان ضمن دادن وعده پیگیری مشکل سپرده گذاران گلباران از طریق قانون و دادگستری گفت: برخی افراد خوبند ولی کار بلد نیستند و ورشکسته می‌شوند برخی نیز از همان ابتدا قصد کلاهبرداری دارند.
نمایندگانی از سهامداران و پرسنل گلباران نیز در این نشست دغدغه‌های خود را مطرح کنند.
یکی از سپرده گذاران در این نشست گفت: ارزش سرمایه ما با توجه به تورم در حال کاهش است و انتظار داریم ضمن بازداشت یکی از اعضای هیات مدیره برخورد قاطع تری با آنها شود.
یکی از پرسنل گلباران نیز اظهارکرد: بیش از ۹۰۰ نفر هستیم و برخی پرسنل ۶ ماه کار بدون حقوق داشته اند و اکنون بیمه پرسنل هم دچار مشکل شده است..
وی افزود: گرفتن وکیل هم هزینه دارد و اغلب پرسنل توان پرداخت حق وکالت را ندارند؛ تاکنون صدایی از پرسنل شنیده نشده است و انتظار می‌رود در کنار سهامداران به مشکل ما نیز رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا مجتمع تجاری تفریحی گلباران در شهریور ماه ۱۳۹۸ در هشت طبقه و بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع فضای خالص در دزفول به بهره برداری رسید.
زمزمه‌هایی مبنی بر ورشکستگی هایپرمارکت گلباران دزفول از اوایل سال ۱۴۰۱ موجب خروج سنگین سرمایه از این شرکت توسط سهامداران شد.
اگرچه بخشی از بدهی این مجتمع به سپرده گذاران پرداخت شده ولی پرداخت نشدن بدهی به سایر سهامداران در یک سال اخیر بر نگرانی آنها افزوده است.
استاندار خوزستان در سفر یک روزه خود و هیات همراه به دزفول علاوه بر بازدید از تعدادی از طرح‌های عمرانی، کشاورزی و صنعتی و طرح‌های مسکن ملی در شورای اداری دزفول نیز حاضر شد.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcjiveviuqevhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما