سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : 112298
جالب است ۰
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به بالا بودن دبی رودخانه دز و گل آلود بودن آن گفت: فعلا امکان غواصی برای جست‌وجوی جسد جوان غرق شده وجود ندارد.
روح‌الله بهشتی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به غرق شدن یک جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز در دزفول اظهار کرد: یکشنبه شب (۱۶ اردیبهشت‌ماه) در پی غرق شدن یک جوان ۳۰ ساله در محدوده شرقی پل قدیم، تیم‌های غواصی برای جست‌وجو به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: این اتفاق در حالی رخ داده است که از روزهای قبل هشدار داده شده بود کسی به رودخانه نزدیک نشود؛ اینکه چگونه این فرد غرق شده است را نمی‌دانیم اما هنوز تاکید می‌کنیم وی برای شنا به رودخانه نرفته بود. ظاهرا در آن نقطه در وسط رودخانه، صخره جزیره‌مانندی وجود دارد و شواهد حاکی از این است که این فرد برای ماهیگیری به این منطقه رفته و لیز خورده و در رودخانه غرق شده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به بارندگی‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه دبی رودخانه بسیار بالا است و آب گل‌آلود و کدر شده است، فعلا امکان غواصی برای جست‌وجوی جسد جوان غرق‌شده وجود ندارد.
بهشتی‌فرد بیان کرد: روز گذشته در اطراف رودخانه جست‌وجو انجام شد اما چیزی پیدا نشد و همچنان جست‌وجوی سطحی ادامه دارد. اگر جسد کف رودخانه باشد حداقل ۷۲ ساعت طول می‌کشد تا بالا بیاید بنابراین باید صبر کنیم جسد روی آب بیاید و مشاهده شود.
وی افزود: در دو هفته گذشته نیز دو مورد غرق‌شدگی داشتیم که با توجه به شرایط رودخانه دز، با زحمت فراوان جسد آن‌ها کشف شد.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcaoun6a49n6u1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما