سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
کد مطلب : 112300
جالب است ۰
فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری قاتل در عملیات منسجم پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.
ایرنا :سرهنگ نجم الدین سهرابی سه‌شنبه اظهار کرد: اردیبهشت سال جاری در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در شهرستان آبادان، یک نفر به‌ قتل رسید که دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه موفق شدند با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی نسبت به شناسایی و دستگیری قاتل و هفت نفر از عاملان درگیری اقدام کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به کشف سلاح شکاری به کار رفته در قتل از مخفیگاه قاتل، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
سرهنگ سهرابی تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.
بازداشت ۱۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در آبادان
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از بازداشت ۱۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در راستای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح آرامش در جهت برخورد با سارقان برخورده فروشان مواد مخدر در منطقه ذوالفقاری این شهرستان اجرایی شد.
وی افزود ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند ،موفق شدند؛ چهار سارق منزل، ۲ سارق سیم برق و چهار خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاه‌ها دستگیر کردند.
ایشان تصریح کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری غیر مجاز، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۸ قبضه سلاح سرد چندین بسته مواد مخدر، ابزارآلات برقی شامل سه عدد دلیل برقی و یک عدد قیچی مخصوص برش سیم برق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از پلمپ یکباب کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در منطقه ذوالفقاری خبر داد و در خاتمه گفت علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

 
https://deyarkaroon.ir/vdce7w8z7jh8zxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما