سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : 112291
جالب است ۰
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول ضمن تأکید بر اهمیت کتابخانه‌ها در ارتقای سطح فرهنگی جامعه گفت: اهالی بخش چغامیش به دلیل نبود کتابخانه عمومی در این بخش از دسترسی به منابع علمی و فرهنگی محروم هستند.
 ایرنا کاظم جوکار روز سه شنبه در دیدار با بخشدار چغامیش پیرامون نبود کتابخانه عمومی در بخش چغامیش و ضرورت ایجاد آن در شهرک خیبر افزود: با توجه به جمعیت قابل توجه شهرک خیبر، این شهرک مکان مناسبی برای احداث کتابخانه عمومی در بخش چغامیش است.
وی اظهارامیدواری کرد با همکاری و تعامل بخشداری و اداره کتابخانه‌های عمومی، شاهد احداث کتابخانه‌ای در شهرک خیبر باشیم تا اهالی این شهر نیز از مزایای آن بهره‌مند شوند.
حسین رحیمی بخشدار چغامیش نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت وجود کتابخانه‌ در این بخش اظهارکرد: بخشداری چغامیش آمادگی کامل دارد تا در حد توان برای احداث کتابخانه در شهرک خیبر با اداره کتابخانه‌های عمومی همکاری کند.
وی افزود: امیدواریم با همدلی و همکاری مسئولان و مردم، شاهد احداث کتابخانه‌ای در شهرک خیبر باشیم که بتواند به نیازهای فرهنگی اهالی این شهرک پاسخ دهد.
در پایان این دیدار، مقرر شد که طرفین با تعامل و همکاری یکدیگر، موضوع احداث کتابخانه در شهرک خیبر را مورد بررسی قرار داده و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
به گزارش ایرنا ۲۵ کتابخانه شامل ۱۵ کتابخانه نهادی و ۱۰ کتابخوانه مشارکتی در شهرستان دزفول فعال است.
طبق گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، به ازای هر ۱۰۰ نفر در شهرستان دزفول ۷۳ نسخه کتاب وجود دارد و به ازای هر ۱۰۰ نفر در دزفول سه نفر عضو کتابخانه‌های عمومی هستند.
https://deyarkaroon.ir/vdcdnx0ffyt0fx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما