چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : 111919
جالب است ۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به طیف گسترده خدمات عمومی سپاه و بسیج در این شهرستان گفت: یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سال گذشته در بخش سازندگی، محرومیت زدایی و خدمات عمومی در دزفول هزینه شده است.
 ایرنا، سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور روز چهارشنبه در نشست سران عشایر شهرستان دزفول در سالن نشست‌های ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تاکید کرد: سپاه پاسداران تمام توان خود را بری خدمت به مردم و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به کار گرفته و در این مسیر شبانه روز در تلاش است.
وی مهمترین رکن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را پشتیبانی مردمی برشمرد و بیان کرد: همانطور که تمام فتنه‌های دشمن برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه مردم در صحنه‌ها خنثی شده، رفع مسایل و مشکلات نیز نیازمند این همراهی و حضور در صحنه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، اتحاد و همبستگی را رمز استمرار پیروزی‌ها و گره گشایی از مسایل دانست و گفت: رمز موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس اتحاد همه اقوام بود که باید امروز نیز بر انسجام و اتحاد درونی کشور افزود.
وی با بیان اینکه عشایر همواره ثابت کرده‌اند که پای نظام مقدس اسلامی ایستاده‌اند، افزود: موفقیت‌های امروز و نمایش قدرت سپاه پاسداران در دنیا ناشی از همراهی مردم و تبعیت محض نیروهای مسلح از رهبر معظم انقلاب است.

ایران اسلامی فردای پس از سرشاخ شدن با ابرقدرت‌های دنیا در امنیت کامل بود
سرهنگ حکمت پور پاسخ سپاه به جنایت اخیر اسراییل را اقدامی بی‌سابقه و تاریخی دانست و گفت: تمام ارتش‌های قدرتمند دنیا همه ظرفیت‌های خود را برای دفاع از اسراییل غاصب به کار گرفتند ولی نتوانستند جلوی سیلی موشکی و پهپادی سپاه مقتدر اسلام را بگیرند.
وی با بیان اینکه امنیت کنونی کشور نشان از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است، افزود: ایران اسلامی فردای پس از سرشاخ شدن با ابرقدرت‌های دنیا در امنیت کامل بود و مردم با خیال راحت و آرامش به کارهای خود مشغول شدند که این نشان دهنده اوج اعتماد و باور مردم به قدرت نیروهای مسلح و ناتوانی دشمن در ضربه به ایران است.
سپاه، خطوط قرمز جدیدی در دنیا ترسیم کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسخ کوبنده به جنایت رژیم صهیونیستی تمام معادلات بین المللی را تغییر داد و بسیاری از خطوط قرمز را جا به جا کرد، اظهارکرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و باید از این فرصت برای کار شبانه روزی و تلاش برای محرومیت زدایی بهره برد.
وی ادامه داد: پاسخ کوبنده سپاه در عملیات وعده صادق اتفاق یک شبه نبود بلکه ثمره ۴۵ سال تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح برای قدرت افزایی و دستیابی به فناوری‌ها و تسلیحات روز بود؛ حل مسایل اقتصادی نیز یک شبه ممکن نیست و نیاز به تلاش مستمر دارد.
سرهنگ حکمت پور خودباوری به توان داخلی را یکی از مولفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت: اعتماد راسخ نیروهای مسلح به فرامین رهبر معظم انقلاب موجب افتخارآفرینی نیروهای مسلح در دنیا شد.

توان سپاه محدود به قدرت نظامی،‌ پهپادی و موشکی نیست
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه سپاه پدیده نوظهور و منحصر به فرد انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه متشکل از افرادی است که ایثار و فداکاری، ‌جانباری و شهادت در راه انقلاب را سرلوحه فعالیت خود می‌دانند.
حجت الاسلام و المسلمین علی دریکوند ادامه داد: زایش درونی سپاه موجب شده تا این نهاد امروز به سازمانی قدرتمند تبدیل شود که در طول حیات پربرکت خود خدمات بسیار گسترده‌ای در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب ارایه کرده است.
وی با بیان اینکه دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال بحران سازی در کشور است، افزود: توان سپاه محدود به قدرت نظامی،‌ پهپادی و موشکی نیست بلکه بالاترین دستاورد سپاه ایجاد امنیت پایدار در ایران اسلامی است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول تصریح کرد: سپاه پاسداران به چنان قدرتی رسیده است که امروز هیچ ابرقدرتی توان رویارویی مستقیم با ایران را ندارد.
وی پاسخ سخت سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی را کوبنده دانست و ادامه داد: تاخیر حدود ۲ هفته‌ای در پاسخ ایران وجب شد که دشمنان ایران اسلامی این تصور را کنند که ایران توان پاسخگویی ندارد.

تجلیل سران عشایر دزفول از پاسخ کوبنده سپاه به اسراییل
به گزارش ایرنا، سران عشایر حاضر در این نشست ضمن اعلام حمایت از پاسخ کوبنده و غرورآفرین سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند که دشمنان ایران، قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کردند و فهمیدند که ایران حرف را عملی می‌کند.
سران لر، عرب، بختیاری و فارس حاضر در این نشست ضمن تجدید بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب و قدردانی از خدمات و محرومیت زدایی گسترده سبزپوشان سپاه بر آمادگی خود برای جانفشانی در راه دفاع از ایران اسلامی و نظم مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.
این همایش به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قدردانی از پاسخ غرورآفرین سپاه به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و به همت موسسه بین المللی سفیران صلح استان خوزستان برگزار شد.
شهرستان دزفول از اقوام مختلف از جمله لر، بختیاری، دزفولی، عرب، ترک و کرد و چندین قومیت دیگر تشکیل شده است که بیشتر آنان به زبان فارسی با گویش محلی دزفولی صحبت می‌کنند.
به گزارش ایرنا چندی پیش نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcjvvevhuqevhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما