دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
کد مطلب : 112231
جالب است ۰
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به تقاضای بالا برای سرمایه گذاری در دزفول و نبود زمین صنعتی در این شهر گفت: اختصاص اراضی پادگان های دزفول برای توسعه شهرک های صنعتی دنبال می شود.
ایرنا، علی مهدی پور عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره چهار دزفول، بیان کرد: با عنایت به اوامر مقام معظم رهبری مبنی برای واگذاری اراضی پادگان ها به بخش تولید، با پیگیری های انجام شده شهرک صنعتی شماره چهار می تواند در اراضی پادگان شهید باکری گسترش و توسعه یابد تا بخشی از کمبود زمین در این شهرک مرتفع شود.
وی گفت: شرکت شهرک های خوزستان به طور جدی پیگیر دریافت اراضی پادگان شهید مدنی در کیلومتر هفت جاده دزفول به شوشتر هستند که اگر این مهم طی امسال محقق شود بخشی از کمبود زمین برای متقاضیان سرمایه گذاری در دزفول مرتفع خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، مردمی سازی اقتصاد را نیازمند تسهیل در مشارکت مردم و بخش خصوصی دانست و بیان کرد: تامین زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی یکی از اصلی ترین راه های برای جذب سرمایه گذاران است.
وی ادامه داد: با توجه به احداث شهرک صنعتی شماره پنج دزفول به منظور بسترسازی برای جذب سرمایه گذاران به این شهر ضروری است.
مهدی پور با بیان اینکه علاقه مندان فراوانی برای سرمایه گذارای در دزفول وجود دارد، ادامه داد: این شهرستان به دلیل داشتن متقاضی فراوان برای سرمایه گذاری، به دلیل تکمیل ظرفیت شهرک های صنعتی موجود، نیازمند ایجاد شهرک صنعتی شماره پنج و توسعه سایر شهرک های موجود است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان افزود: ایجاد شهرک صنعتی شماره پنج دزفول در سفر رییس جمهور به خوزستان به تصویب رسید و در آن سفر مصوب شد تا یک هزار هکتار زمین در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان برای احداث این شهرک قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، دزفول دارای چهار شهرک صنعتی است که در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به خوزستان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مجوز ایجاد پنجمین شهرک صنعتی دزفول نیز به عنوان یکی از مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان صادر شد.
https://deyarkaroon.ir/vdchxinzz23nzid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما