يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : 112223
جالب است ۰

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: قاچاقچی سوخت در امیدیه به پرداخت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال متهم شد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی یکشنبه در این خصوص بیان کرد: پرونده قاچاق یک هزار و ۴۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.
وی افزود : شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.
بنی تمیم اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان امیدیه این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
محکوم شدن مشاور املاک متخلف در اهواز
طیبی گفت: پرونده دریافت کمیسیون اضافه از سوی مشاور املاک در شعبه دهم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اضافه کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی واحدصنفی را برای گرانفروشی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف این تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
قاچاقچی کپسول گاز در اندیمشک محکوم شد
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: پرونده قاچاق ۵۰ کپسول گاز R۲۲ به ارزش ۵۵۷ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
طیبی گفت : ماموران نیروی انتظامی ایست و بازرسی گلوگاه پل زال اندیمشک با توقیف یک دستگاه خودرو و کشف کالای به ظن قاچاق، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
https://deyarkaroon.ir/vdcirrazpt1azr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما