شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : 111997
جالب است ۰

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بصیرت و آگاهی مردم از عناصر کلیدی انقلاب اسلامی است که آن را شکست ناپذیر کرده است.
 ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار روز شنبه در نشست با رسانه‌های استان به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بسیج فرهنگیان در مجتمع فجر سپاه در اهواز انقلاب اسلامی را اعجاز قرن ۱۴ و ۱۵ برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ریشه در گفتمان نبی اکرم(ص) و ائمه اطهار داشته و برخی آیات الهی نیز به انقلاب آخر الزمان اشاره دارد.
وی افزود: اعتراف تعدادی از نظریه پردازان غربی به انقلاب عظیم اسلامی و همچنین بیانات امامین انقلاب اسلامی نیز موجودیت انقلاب آخر الزمان را تایید کرده و اتفاقات اخیر جهان به خصوص شکل گیری بیداری اسلامی و جبهه مقاومت و افول استکبار جهانی نیز از دیگر موارد اثبات این انقلاب بزرگ است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در طول ۴۵ سال تمامی توطئه های دشمنان به فرصت تبدیل شد و ثابت شد این انقلاب همان، بسیار مشابه انقلاب زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، دنیای استکبار را از پشت میز به صحنه و میدان جنگ کشاند و در جنگ نرم و سخت و ترکیبی نیز محکوم به شکست کرد و همگی آن ها، انقلاب اسلامی را شکست ناپذیر می دانند.
حجت الاسلام و المسلمین رستگار بیان کرد: در عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی به بدترین شکل ممکن مغلوب شد و امروز دنیای غرب و استکبار مقابل انقلاب اسلامی سر فرود آورده‌اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه عزت انقلاب اسلامی به رغم تمامی توطئه ها همچنان رو به تکامل است، گفت: ولایت و استمرار آن یکی دیگر از عناصر عزت انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه ارتش مکتبی به نام سپاه پاسداران از دیگر عناصر انتقلاب اسلامی است اظطهار کرد: سپاه پاسداران در میان ارتش های جهان به دلیل عنصر معنویت و بصیرت بالاترین است که شهید مطهری به عنوان الگوی بارزی از معنویت و بصیرت مطرح بود و به همین جهت این هفته را به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی به یاد این شهید والامقام نامگذاری کردند.

بسیج تعالی معرفتی و نشاط معنوی شعار محوری هفته عقیدتی و هفته معلم
همچنین در ادامه معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بزرگترین جنگ جهانی را جنگ رسانه ای و ترکیبی دانست و گفت: تعهد و ایمان رسانه های کشور و به خصوص خوزستان، نسبت به انقلاب اسلامی تاکنون در جنگ رسانه ای دشمن موفق عمل کرده است.
سرهنگ پاسدار علی ساری همچنین ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی و هفته بسیج فرهنگیان با شعار بسیج تعالی معرفتی و نشاط معنوی شعار اظهار کرد: بسیج فرهنگیان ۵۰ درصد جمعیت آموزش و پرورش را شامل می شوند و همواره فعالیت های دینی، اجتماعی و فرهنگی این مجموعه به صورت گسترده در طول سال مشاهده می شود.
وی بیان کرد: اعزام به دیدار رهبرمعظم انقلاب، دیدار با ائمه جمعه، برنامه ها و مسابقات فرهنگی، برنامه های متعدد فرهنگی و ورزشی در کارخانجات و ادارات در این هفته پیش بینی شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سرآمد تمامی معلمان و مربیان علامه بزرگی به نام شهید مطهری است که اندیشه‌های این علامه بزرگ از نگاه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک تئوریسین انقلاب مطرح شده است.
وی ادامه داد: اهمیت هفته معلم در این است که در فتنه های اخیر دشمنان داخلی و خارجی، هجمه های اصلی متوجه دانش آموزان بود و این معلمان بودند که این هجمه ها را خنثی کردند.
سرهنگ پاسدار ساری خاطر نشان کرد: بزرگترین فتنه دشمنان این است که می‌خواهند نسل های آینده انقلاب را همراهی نکنند اما تاکنون در این زمینه شکست خورده اند.
وی به دیدار ۵۵ معلم خوزستانی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: هفته عقیدتی از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه با برگزاری برنامه های مختلفی در استان آغاز شده و سرآمد تمامی برنامه ها دیدار معلمان و مربیان در روز ۱۲ اردیبهشت ماه با رهبر معظم انقلاب است.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: برنامه های مختلفی از قبیل کرسی های آزاد اندیشی ، نشست معلمان و اساتید،جلسات تبیین پیرامون حجاب و تجلیل از معلمان، نشست‌های تربیتی با محوریت شعار سال در پایگاه های مقاومت بسیج ، تبیین آثار و خدمات شهید مطهری در تمامی مدارس و دانشگاه ها فرهنگیان، نواخت زنگ انشای مطهر در مدارس، دیدار جمعی از فرهنگیان، اساتید و مربیان با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، زنگ سپاس معلم در سطح مدارس، تبیین دستاوردهای انقلاب و جایگاه معلم و غبار روبی از مزار شهدا ، در این هفته پیش بینی شده است.

۴۰ کانون بسیج فرهنگیان در سطح استان فعال است
همچنین در ادامه این نشست مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان گفت: نقش اصلی معلم و بسیج فرهنگیان کمک به ارتقا و توانمندی آموزش و پرورش است.
سرهنگ پاسدار محمد جمالی افزود: اکنون ۴۰ کانون بسیج فرهنگیان در استان فعال است که در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی، بصیرتی و جهاد تبیین فعالیت دارند.
وی بیان کرد: همچنین در زمینه علمی و فرهنگی اردوهای راهیان نور فرهنگیان به صورت مستمر برگزار می شود.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان یاداور شد: پیش از سال ۱۴۰۱ فرهنگیان تنها به عنوان عوامل اجرایی در مجموعه راهیان نور فعال بودند اما با تلاش های صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ پیشنهاد تشکیل راهیان نور فرهنگیان مستقل ارائه شد و در ۲ سال اخیر فرهنگیان در قالب راهیان نور به خوبی توانستند فرهنگ ایثار و شهادت را به جامعه منتقل کنند.

برگزاری دوره های مختلف عقدیتی سیاسی در سپاه خوزستان
همچنین در ادامه مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: همواره در طول سال دوره های مختلف عقیدتی سیاسی در سپاه استان برگزار می‌شود که از مهمترین دوره ها، کلاس های معرفتی، اخلاقی و قرآنی است.
سرگرد پاسدار احمد نظری ادامه داد: دوره های مختلفی جهت تقویت و بهره مندی معنوی و تربیتی و آموزشی کارکنان سپاه پاسداران در این هفته برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین برگزاری دوره های جنگ شناختی و ترکیبی، جهاد تبیین و موضوعات آگاه سازی با استفاده از اساتید توانمند پیش بینی شده است.
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته‌ای به نام عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه استان و رده‌های آن برگزار می شود.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcf1ydyew6dy1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما