پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
کد مطلب : 112360
جالب است ۰
 رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: یکی از اهداف ما در فدراسیون، برگزاری رویدادهای مختلف در استان‌ها بوده تا شاهد نشاط اجتماعی در سراسر کشور باشیم
ایرنا:مازیار ناظمی پنجشنبه در جریان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشوری در اهواز اظهار کرد: راند اول مسابقات موتورکراس زنان و مردان ایران به میزبانی شهر اهواز در سطح بسیار خوبی برگزار و شاهد درخشش ورزشکاران جدیدی در این رشته بودیم.
وی بیان کرد: رشته موتور کراس در جهان طرفداران بسیاری داشته و ورزشکاران ما بارها در مسابقات جهانی شرکت کرده و صاحب عنوان شدند.
رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: از آنجا که این رشته در خوزستان طرفداران بسیاری داشته سعی کردیم راند اول مسابقات کشوری در این استان باشد تا حق مردم خوزستان ادا شود.
وی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان را یکی از هیات های فعال در سطح کشور دانست و گفت: در یک سال اخیر شاهد اتفاقات بسیار خوبی در هیات خوزستان بودیم و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر نمایندگان این استان در پیکارهای کشوری باشیم.
در بخش زنان و مردان مسابقات جهانی موتور کراس شرکت می کنیم
ناظمی با بیان اینکه رشته موتورکراس سابقه طولانی در ایران داشته و تقریبا در همه استان‌های کشور پیست موتور کراس وجود دارد گفت: در این رشته میزبان مسابقات آسیایی بوده و حتی صاحب مدال هستیم. همچنین سال گذشته برای اولین بار تیم کامل زنان و مردان ایران به مسابقات جهانی موتور کراس اعزام شد.
وی با اشاره به اینکه در ایران استعدادهای بسیاری در رشته موتور کراس وجود دارد افزود: در سال جاری نیز در بخش زنان و مردان مسابقات جهانی شرکت کرده و امیدوارم رتبه‌ای بهتر از سال گذشته کسب کنیم.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcaiun6w49n6e1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما