شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : 111989
جالب است ۰
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: ۷۹ فرصت سرمایه‌گذاری استان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، انرژی، خدمات و میراث فرهنگی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) معرفی می‌شوند. 
امید احمدی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان با هدف معرفی مزیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت.
یکصد فرصت سرمایه گذاری در مرکز خدمات سرمایه گذاری خوزستان معرفی شده است.
وی افزود: همچنین ۱۸۳ فرصت از فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط نمایندگان مرکز خدمات سرمایه گذاری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.
احمدی بیان کرد: خوزستان با شعار سرزمین فرصت‌ها، دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های ممتازی است که این استان را از نظر جذب سرمایه‌گذاری از دیگر استان‌های کشور متمایز کرده است.
مدیر کل امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری خوزستان اظهار کرد: وجود منابع عظیم نفت و گاز، تأسیسات فولادی و ذوب آهن، وجود کشت و صنعت‌های متعدد، رودخانه‌های پرآب کارون، دز، زهره، مارون و جراحی و دسترسی به آب‌های آزاد و بین‌المللی باعث شده که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از این فرصت‌ها برای سرمایه گذاری استفاده کنند.
وی اضافه کرد: وجود امکانات زیربنایی، همجواری استان خوزستان با بازارهای مصرف جهانی (کشورهای حاشیه خلیج فارس)، تولید محصولات راهبردی خرما و نیشکر، وجود زمینه‌های لازم در خصوص پرورش ماهی و میگو، صنعت توریسم و گردشگری این استان را به عنوان سرزمین فرصت‌های طلایی برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری جذاب‌تر کرده است.
احمدی تاکید کرد: حضور مرکز خدمات سرمایه گذاری استان خوزستان در نمایشگاه اکسپو فرصت مناسبی است تا مزیت‌ها و جاذبه‌های سرمایه‌گذاری استان به سرمایه‌گذاران معرفی شوند.
 نمایشگاه اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه در نمایشگاه دائمی بین المللی تهران دایر است.
در این نمایشگاه ۲ هزار غرفه برای عرضه و معرفی فرصت‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری کشور در نظر گرفته شده است.
https://deyarkaroon.ir/vdcg7q9qyak9qy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما