سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱
کد مطلب : 16705
جالب است ۰
پايگاه خبري تلاش نيوز : مديركل شعب بانك مهراقتصاد استان خوزستان اظهار كرد: كاركنان مجموعه بانك مهر اقتصاد همواره سعي داشته اند، با ايجاد بستر و فرهنگ سازي مناسب مشتريان را نسبت به استفاده و بهره گيري از خدمات بانكداري الكترونيك تشويق و ترغيب نمايند . كه در اين راستا در حوزه پرداخت اقساط غير حضوري از ابتداي سال 92 افزايش 40% را شاهد بوديم . اميدواريم اين روند تا پايان سال به 60% برسد
پايگاه خبري تلاش نيوز :


مديركل شعب بانك مهراقتصاد استان خوزستان گفت: بانك مهر اقتصاد با تجهيز شعب خود به ابزاري هاي روز بانكداري الكترونيك و آموزش كاركنان توانسته در اين عرصه هم از بهترين ها باشد.
حميد رضا جهازي با بيان اين مطلب اظهار كرد: بانك مهر اقتصاد يكي از بانك هاي جوان است  كه توانسته درطي 20 سال فعاليت خود، در عرصه هاي مختلف اقتصادي كشورعملكرد مطلوبي داشته باشد.
وي با تاكيد بر اينكه بانك مهر اقتصاد در اين راه توانسته افتخارات متعددي را كسب نمايد، تصريح كرد: بانك مهر اقتصاد با كاركنان جوان و با نشاط  خود بعنوان يك بنگاه اقتصادي ارزشي با شعار" بانك مهر اقتصاد نگين بانكداري اسلامي"  حركت به سوي بانكداري بدون ربا را بعنوان يكي از شاخص هاي مهم خود دانسته، و تعهد به اجراي قوانين بانكداري بدون ربا تا محقق شدن اين شعار را از وظايف مهم اين بانك مي داند.




حميدرضا جهازي خاطر نشان كرد: براساس اين اصل همواره كاركنان صديق و متعهد بانك مهر اقتصاد  خدمت به مردم را يك وظيفه الهي و افتخار مي دانند و تلاش شده در عرصه هاي مختلف اقتصادي بر اساس نيازها گره گشاي مشكلات مالي اقشارمختلف جامعه باشند.


مديركل شعب بانك مهراقتصاد استان خوزستان با بيان خدمات متنوع و گسترده اين بانك به پيشتاز بودن اين بانك در خدمات بانكداري الكترونيك اشاره كرد و گفت: تعريف هاي زيادي توسط افراد متخصص در زمينه بانكداري الكترونيك ارائه شده است .ولي مي توان بانكداري الكترونيك را اينگونه تعريف كرد. استفاده و بكار گيري امكانات و وسايل الكترونيك براي انجام عمليات و فرآيندهاي  بانكي ، به نظر من اين ساده ترين و رسا ترين تعريف در اين خصوص است ، كه مهمترين نكته و تفاوت اصلي اين نوع بانكداري با بانكداري سنتي دسترسي آسان به خدمات بانكي با حذف قيد زمان و مكان مي باشد.


وي اظهار داشت: استقرار بانكداري الكترونيك يكي از مسائل مهمي است كه امروزه از ضروريات صنعت نوين بانكداري به حساب مي آيد و بانك مهر اقتصاد در كنار موفقيت هاي ارزشمند خود از رسيدن به بانكداري نوين (بانكداري الكترونيك) غافل نبوده . و با تجهيز شعب خود به ابزاري هاي روز بانكداري الكترونيك و آموزش كاركنان توانسته در اين عرصه هم از بهترين ها باشد.
حميدرضا جهازي افزود: بانك مهر اقتصاد با لطف خداوند متعال و همت و پشتكار كاركنان خود از سالهاي گذشته با ايجاد بستر مناسب با استفاده از تجهيزات ايمن، قدرتمند و مدرن، اقدام به راه اندازي سامانه هاي خدمات بانكداري الكترونيك مثل اينترنت بانك،تلفن بانك،خود پرداز، سيستم پيامك،ايميل بانك ،همراه بانك ، پايانه فروش و كارت هاي مهرنموده كه موجب افزايش رضايتمندي مشتريان اين بانك شده است .


مديركل شعب بانك مهراقتصاد استان خوزستان اظهار كرد: كاركنان  مجموعه بانك مهر اقتصاد همواره سعي داشته اند، با ايجاد بستر و فرهنگ سازي مناسب  مشتريان را نسبت به استفاده و بهره گيري از خدمات بانكداري الكترونيك  تشويق و ترغيب نمايند . كه در اين راستا در حوزه پرداخت اقساط غير حضوري از ابتداي سال 92 افزايش 40% را شاهد بوديم . اميدواريم اين روند تا پايان سال به 60% برسد.


حميد رضا جهازي خاطر نشان كرد: اين بانك با بهره گيري از دستگاه هاي خود پرداز(ATM) در كليه شعب توانسته تا آبان ماه امسال تراكنش 200000 را به ثبت برساند .
وي افزود: يكي از ويژگي ها و مزيت هاي  خود پرداز هاي بانك مهر اقتصاد نسبت به ساير بانكها پرداخت مبلغ تا سقف  10000000 ريال در يك شبانه روز با كارتهاي اين بانك مي باشد . همچنين سيستم پيامكي اين بانك كليه تراكنشهاي مشتريان( واريز، برداشت ) را در همان لحظه به فرد صاحب حساب از طريق پيامك اطلاع رساني مي كند.


مديركل شعببانكمهراقتصاداستانخوزستاندر بخش ديگر سخنان خود با اشاره به حضور اين بانك در نمايشگاه بانكداري الكترونيك، بيمه و بورس، ادامه داد: حضور بانك مهر اقتصاد در اولين نمايشگاه بانكداري الكترونيك ،بيمه و بورس استان خوزستان فرصت مناسبي است كه بانك مهر اقتصاد توانمنديهاي خود و نوآوري در بانكداري الكترونيك و توليد خدمات و محصولات با نگاه و هدف مشتري مداري ،آموزش ، فرهنگ سازي و اعتماد سازي در استفاده از بانكداري الكترونيكرا به نمايش بگذارد. و بي شك با شناخت نقاط ضعف و قوت اين بستر مي تواند بسياري از مشكلات را كاهش داد.
وي تصريح كرد: بانك مهر اقتصاد به مدت 5 روز در نمايشگاه تخصصي بانكداري الكترونيك،بيمه و بورس حضور فعالي خواهد داشت و مديران وكارشناسان اين بانك در مدت برگزاري اين نمايشگاه آماده پذيرايي از بازديدكنندگان و پاسخگوي پرسش هاي مختلف سازمان ها،موسسه هاو شركت ها مي باشند.


اولين نمايشگاه تخصصي بانكداري الكترونيك، بيمه و بورس در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي اهواز از 13 تا 17 آذر ماه در سالن خرمشهر برگزار ميگردد. 

https://deyarkaroon.ir/vdciwyaz.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما