يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد مطلب : 16697
جالب است ۰
افراد داراي بيماري زمينه‌اي ريوي همچون آسم، تنگي نفس، برونشيت مزمن و بيماري‌هاي قلبي و عروقي ممكن است تا مدت‌ها از مشكلات تنفسي ناشي از آلودگي رنج ببرند بنابراين از خروج از منزل آنها در مواقع غيرضروري جل.گيري كنيد. همچنين مصرف داروهاي خود را به هيچ عنوان قطع نكنيد
رييس مركز بهداشت خوزستان هشدار داد: با توجه به سكون هوا، وقوع پديده مه و آلودگي هوا از صبح امروز؛ احتمال بروز مشكلات تنفسي براي شهروندان اهواز وجود دارد.
 

دكتر سيدمحمد علوي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: با توجه به اين شرايط جوي كه در استان و شهر اهواز حاكم است، احتمال بروز مشكلات تنفسي براي شهرواندان وجود دارد بنابراين بايد به توصيه‌هاي بهداشتي توجه كنند. 


 

وي گفت: تا جايي كه ممكن است سعي كنيد در روزهايي كه آلودگي هوا وجود دارد از منزل خارج نشويد زيرا غلظت آلودگي هوا در منزل به مراتب از هواي بيرون كمتر است.
 

رييس مركز بهداشت خوزستان عنوان كرد: از ورزش و فعاليت در هواي آلوده اجتناب كنيد زيرا تنفس زياد و سريع، آلودگي بيشتري را به ريه‌ها وارد مي‌كند. اگر از داروهاي ضد آسم و تنگي‌نفس قبلا استفاده كرده‌ايد، در هواي آلوده نيز حتما مصرف آنها را فراموش نكنيد.
 

علوي افزود: افراد داراي بيماري زمينه‌اي ريوي همچون آسم، تنگي نفس، برونشيت مزمن و بيماري‌هاي قلبي و عروقي ممكن است تا مدت‌ها از مشكلات تنفسي ناشي از آلودگي رنج ببرند بنابراين از خروج از منزل آنها در مواقع غيرضروري جل.گيري كنيد. همچنين مصرف داروهاي خود را به هيچ عنوان قطع نكنيد.

https://deyarkaroon.ir/vdciyqaz.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما