سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
کد مطلب : 16502
جالب است ۰
دكتر محمدحسين سرمست در حاشيه عيادت از بيماران تنفسي در بيمارستان امام خميني (ره) اهواز در گفت و گو با خبرنگاران‌ اظهار كرد: بر اثر بارندگي شب گذشته، تا اين لحظه يك هزار و 792 نفر در شهر اهواز با علائم تنگي نفس به اورژانس ها مراجعه كرده اند كه يك هزار و 719 نفر از اين افراد به صورت سرپايي درمان شدند.
مراجعه 1792 نفر به بيمارستان هاي اهواز تا اين لحظه
رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز آخرين آمار مربوط به مراجعه كنندگان به بيمارستان ها با علائم تنگي نفس را اعلام كرد.

دكتر محمدحسين سرمست در حاشيه عيادت از بيماران تنفسي در بيمارستان امام خميني (ره) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،منطقه خوزستان،‌ اظهار كرد: بر اثر بارندگي شب گذشته، تا اين لحظه يك هزار و 792 نفر در شهر اهواز با علائم تنگي نفس به اورژانس ها مراجعه كرده اند كه يك هزار و 719 نفر از اين افراد به صورت سرپايي درمان شدند. همچنين 73 نفر از بيماران تنفسي نيز هم اكنون بستري هستند.

وي افزود: در شهر اميديه نيز 400 نفر به اورژانس ها مراجعه كرده اند و هم اكنون دو نفر از اين تعداد بستري هستند. در شهر سوسنگرد نيز 40 نفر از شهروندان با مشكل تنگي نفس مواجه شده اند.

سرمست گفت: در خصوص وضعيت تنفسي شهروندان در شمال استان هنوز گزارشي به دست ما نرسيده است.

 

https://deyarkaroon.ir/vdcdxk0f.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما