پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : 112743
جالب است ۰
مدیر حوزه علمیه شوش با بیان اینکه حقانیت آیت الله رییسی با این شهادت ثابت شد گفت: این شهید عزیز در راه خدمت به مردم تهمت ها و توهین ها را تحمل می کرد و در این راه خالصانه و مجاهدانه تلاش کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد امام روز پنجشنبه در حاشیه آیین بزرگداشت خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رییسی همراهانش در حرم دانیال نبی(ع) شوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آیت الله رئیسی رکن و ستون کشور بود که با رفتنش ما را در فراقش داغدار کرد.
وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی سید محرومان بود ادامه داد: این سید بزرگوار در پنج سالگی با از دست دادن پدر بزگوارشان، یتیم شد و درد یتیمی و محرومیت را چشیده بود و در دوران ریاست جمهوری تمام هم و غم او کمک به محرومان بود.
مدیر حوزه علمیه شوش با تاکید بر الگوگیری مسوولان و دستگاه های شهرستان از ویژگی های اخلاقی و مدیریتی آیت الله رئیسی گفت: این شهید عزیز خستگی نمی شناخت و شبانه روز برای خدمت به مردم در میدان حضور داست و انتظار از مسوولان شهرستان حرکت در این مسیر است.
حجت الاسلام امام با بیان اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان باید پا به پای فرماندار انقلابی در میدان خدمت به مردم شوش بیایند گفت: فرمانداری شوش با حضور فرماندار جوان و انقلابی در دولت سیزدهم متحول شد و انتظار از فرماندار شهرستان این است که این تحول به سایر دستگاه ها هم گسترش یابد.
وی با تاکید بر اینکه شهادت آیت الله رئیسی تاکید مجدد بر خدمت شبانه روزی به مردم است افزود: انتظار از دستگاه های اجرایی شهرستان این است که نسبت به ارتقای پاسخگویی، خدمت به مردم و گره گشایی از مسایل مردم شوش گام بردارند.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcfj0dymw6dyea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما