پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : 112364
جالب است ۰
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت لوله‌سازی اهواز با بیش از ۵۰ سال قدمت، یکی از افتخارات صنعت نفت و لوله‌سازی نه تنها در کشور بلکه در خاورمیانه است گفت: مجمع نمایندگان مجلس استان خوزستان با تمام توان و ظرفیت های خود از شرکت های خوزستانی توانمند مانند شرکت لوله سازی اهواز حمایت خواهد کرد.
مجتبی یوسفی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی اظهارکرد: تلاش خواهیم کرد ظرفیت های بالقوه و نهفته در استان خوزستان را با همدلی و هم افزایی نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری فعال‌تر کنیم و مطالبات به حق مردم در زمینه توسعه صنایع را تحقق دهیم.
نماینده مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون افزود: شرکت لوله سازی اهواز در تامین لوله برای پروژه های نفتی کشور، نقش تعیین کننده و سرنوشت سازی دارد.
وی ادامه داد: با تمام توان و تدبیر از شرکت های توانمند خوزستان مثل شرکت لوله سازی اهواز، گروه ملی فولاد و ... حمایت تمام قد و دفاع قاطع خواهیم کرد زیرا ظرفیت ها و توانمندی این شرکت ها برای همه به اثبات رسیده است.
این عضو مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لوله‌سازی اهواز یک شرکت صنعتی مولد و اقتصادی است بیان کرد: لوله‌سازی اهواز توان بالایی در تولید لوله‌ها بع‌ویژه لوله‌های جریانی برای خطوط انتقال و مرتبط با صنایع نفت و گاز دارد. امیدوارم این شرکت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، بیش از پیش در تحقق این راهبرد تاثیرگذار باشد.
لوله سازی اهواز در تولید محصولات مورد نیاز صنعت نفت توانمندتر شده است
وی گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت شرکت لوله‌سازی اهواز توان تولید محصولات جدید موردنیاز صنعت نفت مانند لوله بدون درز (درون چاهی) که برای فشار بالای نفت و گاز استفاده می‌شوند را پیدا کرده و امیدواریم در این نمایشگاه شاهد انعقاد قراردادهای خوبی با شرکت های نفتی در این خصوص باشیم.
یوسفی خاطرنشان کرد: با کمک همه نمایندگان تلاش خواهیم کرد شرکت هایی مثل لوله سازی اهواز، فولاد خوزستان و... در کشور همچنان مثل گذشته در حوره تولید و صنعت حرف برای گفتن داشته باشند تا شاهد توسعه اشتغال در استان خوزستان و خلق ثروت در کشور باشیم.
وی با اشاره به تلاش برای توسعه فعالیت ها در حوزه صنعت نفت ادامه داد: یکی از شرکت های توانمند که سابقه مشخص در حوزه تولید لوله های صنعتی به ویژه خطوط اصلی انتقال نفت و گاز را دارد، شرکت لوله سازی اهواز است.
یوسفی عنوان کرد: شرکت لوله سازی اهواز ظرفیتی برای بعد صنعتی استان خوزستان و شهر اهواز است که از گذشته تا کنون به خوبی فعالیت داشته است اما با بی دقتی های انجام شده در سالیان گذشته فراز و نشیب هایی داشته است که خوشبختانه با تلاش های انجام شده، دوباره رونق به این شرکت بازگشته است.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای اینکه شرکت لوله سازی اهواز فعالیت داشته باشد لازمه آن این است که خطوط انتقال لوله نفت و گاز کشور توسعه یابد و در این راستا امیدواریم شاهد تحول بسیار خوبی در این مجموعه باشیم.
استقبال از غرفه شرکت لوله سازی اهواز در نمایشگاه نفت
غرفه شرکت لوله سازی اهواز در جریان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه است.
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی با حضور بیش از یک هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی آغاز به کار کرده است که غرفه شرکت لوله سازی اهواز مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، سید محسن موسوی منتخب مردم اهواز باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ؛ مدیرعامل شرکت نفت خزر؛ مدیران ارشد وزارت نفت، روسای انجمن های صنفی نفت ؛ گاز و پتروشیمی؛ جمعی از مدیران عامل شرکت های تابعه مناطق نفت خیز جنوب ، جمعی از مدیران عامل شرکت های گاز استان های مختلف کشور ضمن بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز ؛ دقایقی میهمان غرفه این شرکت بودند و ضمن گفتگو با مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز؛ پیشنهاداتی را جهت همکاری و تعامل بیشتر در حوزه های کاری ارائه دادند.
شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ تعداد گستردگی شرکت کنندگان در زمره بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه های حوزه صنعت نفت و گاز در جهان است که بیست و هشتمین دوره آن از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های تهران با حضور شرکت های داخلی و خارجی در حال برگزاری است.
https://deyarkaroon.ir/vdcepw8zejh8zxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما