پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
کد مطلب : 112359
جالب است ۰
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تمامی تمهیدات و تصمیمات لازم و ویژه جهت برگزاری مرحله دوم انتخابات در 2 حوزه انتخابیه آبادان و همچنین رامهرمز و رامشیر در نظر گرفته شده است.
عبدالله افرازه شهاوند روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز جمعه دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار خواهد شد تا سه منتخب باقیمانده استان خوزستان مشخص شوند.
وی ادامه داد: خوشبختانه تمهیدات همه جانبه ای برای برگزاری یک انتخابات آرام و سالم با حضور پرشور مردم شریف این شهرستانها در نظر گرفته شده و همه دست‌اندکاران برگزاری انتخابات در کنار مردم تمام تلاش خودشان را برای رقم خوردن یک اتفاق مبارک خواهند کرد.
رییس ستاد انتخابات استان گفت: باتوجه به حساسیت هایی که در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد؛ استاندار خوزستان ضمن ابلاغ تدابیر ویژه به ستاد انتخابات استان و فرمانداران این دو حوزه انتخابیه، تصمیمات فوق العاده و ویژه ای اتخاذ شده و مدیران با تجربه ای بعنوان نماینده ویژه استاندار در شهرهای آبادان، اروندکنار، رامهرمز ، رامشیر و ابوالفارس مستقر شده اند .
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین بیش از سیصد نفر با تجربه در امر انتخابات به عنوان نیروی کمکی به حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اعزام شده اند تا در کنار مجریان انتخاباتی ، به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک کنند.
وی ادامه داد: از همه نامزدها و طرفداران آنها درخواست داریم که در زمینه برگزاری انتخاباتی آرام و قانونی همکاری لازم را داشته باشند.
بر اساس این گزارش، ۹۹۰ ناظر در ۳۰۹ شعبه بر روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابی نظارت می‌کنند. همچنین در هر شعبه یک بازرس غیر بومی نیز حضور دارد و بر روند اجرای انتخابات بازرسی می کند.
https://deyarkaroon.ir/vdciwraz3t1azp2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما