چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
کد مطلب : 112138
جالب است ۰
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه ما، مسئولان جمهوری اسلامی کارگر ملت هستیم، ملتی که هر چقدر برای خدمت به آن تلاش کنیم باز هم کوتاهی داریم.
 ایرنا ، سید محمدرضا حسینی چهارشنبه همزمان با روز جهانی کار و کارگر در بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز در بیان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که قدردان این ملت باشیم و تا زمانی که در جایگاه خدمت هستیم، صادقانه و خالصانه از تمام ظرفیت‌های خود استفاده و به این ملت خدمت کنیم.
کارگر، ضعیف نیست
وی اظهار کرد: دشمنان از تلاش و فعالیت کارگران‌ می‌ترسند پس این قشر ضعیف نیست بلکه قوی است و طبیعی است در این مسیر، دشمن ما را تحریم هم می‌کند.
حسینی ادامه داد: با تلاش کارگران این سرزمین برای پیشرفت و آبادانی کشور در برابر ظلم و ستم مستکبران دنیا می‌ایستیم .
وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران کارگر هستند و کارفرمای ما ملت است و باید همواره در حال خدمت به مردم باشیم.
حسینی گفت: مقام کارگر بسیار ارزشمند و والا است ، اگر مدیران و مسئولان رضایت مردم را جلب کنند می‌توان گفت به مقام کارگری نائل شده‌اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کارو کارگر در نظام و مکتب اسلامی جایگاه بالایی دارد و دشمنان تلاش دارند تا کارگران در ایران را ضعیف جلوه دهند در حالی که از توان و قدرت آن‌ها هراس دارند.

حسینی افزود: کارگری که از امکانات و بضاعتی که دارد برای تولید و پیشرفت کشور استفاده می‌کند بر مدیر و یا مسئولی که کم کاری می‌کند ارزش بسیار بالاتری دارد.
این مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کارگران باید قدر و جایگاه واقعی خود را بدانند.
وی تاکید کرد: از این جایگاه ادای احترام و تواضع به تمام کارگران می‌کنم که با حداقل امکانات و بضاعت در خط مقدم مبارزه با نظام استکباری شبانه روز فعالیت دارند.
حسینی افزود: کارگر و فعالیت آن در نظام اسلامی دارای ارج و اهمیت بالایی است و همواره مورد توجه و احترام است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: کارگران لوله سازی اهواز محصولی را تولید می‌کنند که بواسطه تولید این محصول نیاز کشور از واردات این کالا بی‌نیاز می‌کند.
به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت لوله‌سازی اهواز، در جریان فرآیند تولید در این مجموعه صنعتی و تولیدی قرار گرفت.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcdsx0fjyt0ff6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما