چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : 112125
جالب است ۰

فرماندار شادگان گفت: ماهیت انقلاب و اساس ساختار جامعه فرهنگ است و معلمان بنیانگذار ساختار فرهنگی نسل‌های مختلف جامعه هستند.
 ایرنا، جمال صالح‌زاده چهارشنبه در آیین تقدیر از معلمان شادگان با اشاره به اینکه شغل معلمی یک فرصت و نعمت الهی است اظهار کرد: انسان‌سازی وظیفه ذاتی و کارکرد اصلی شغل معلمی محسوب می‌شود و موفقیت‌ها و پیروزی‌های فرزندان این سرزمین در عرصه‌های مختلف مرهون زحمات و فداکاری‌های این قشر فرهیخته و متعهد است.
وی با بیان اینکه تجلیل از مقام معلمان تجلیل و پاسداشت جایگاه علم، دانش و پژوهش است بیان کرد: توجه به مسائل آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت جزو برنامه‌های محوری و اصلی نظام جمهوری اسلامی بوده و تمام تلاش دولت سیزدهم رسیدگی به مطالبات فرهنگیان و معلمین گرانقدر است.
فرماندار شادگان گفت: امروز جامعه از معلمان به عنوان قشری فرهیخته و امانت‌دار آینده سازان کشور برای فردایی بهتر یاد می‌کنند، مردان و زنانی که با تعلیم و تربیت جوانان ایران اسلامی، آنان را برای حضور در جامعه و تلاش برای پیشرفت و آبادانی کشور آماده می‌سازند.
صالح‌زاده بیان کرد: جایگاه معلم به عنوان مهمترین عنصر در اعتلای علمی و تعلیم و تربیت فرزندان کشور از قداست بالایی برخوردار است.
https://deyarkaroon.ir/vdcj88eviuqevvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما