سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : 112093
جالب است ۰
امام جمعه دزفول با بیان اینکه دستاوردهای پاسخ کوبنده سپاه به جنایت رژیم صهیونیستی در حال نمایان شدن است، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق به تمام ابرقدرت‌ها ثابت کردند که دست برتر را در منطقه دارند.
 ایرنا،‌ حجت الاسلام و المسلیمن مسعود بهرامپور روز سه شنبه در دیدار جمعی از پاسداران، بسیجیان و مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج دزفول در دفتر امام جمعه این شهر، بیان کرد: پاسخ غرورآفرین سپاه مقتدر اسلام کشور را تا سالها از گزند و طمع دشمنان بیمه کرد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق معادلات جدیدی در منطقه ایجاد کرد، ادامه داد: دشمن ایران اسلامی پس از پاسخ کوبنده سپاه و عبور موشک‌ها و پهپادهای پرتابی از لایه‌های متراکم پدافندی رژیم صهیونیستی و حامیان وی دریافت که هیچ اشرافی به توان رزم نیروهای مسلح جهوری اسلامی ندارد.
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم تبیین درست عملیات وعده صادق گفت: سپاه پاسداران در این عملیات درسی فراموش نشدنی به جنایتکاران صهیونیستی و حامیان وی داد که این اتفاق بزرگ نباید با تمرکز بر حوادث کوچک داخلی نادیده گرفته شود.
وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کردند که در دفاع از نظام و انقلاب با تمام توان در میدان حضور دارند و از قدرت دشمنان هراسی ندارند.
حجت الاسلام بهرامپور تقویت بنیه اعتقادی و توجه به معنویت در ارکان سپاه و اقشار بسیج را ضروری دانست و بیان کرد: انس با قرآن و یاد مرگ رنده کننده دلها است و این همان چیزی است که جوانان رزمنده دوران دفاع مقدس را به قله‌های متعالی معنویت رساند.
جهاد فکری الگوگرفته از شهید مطهری رویکرد سپاه و بسیج است
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این نشست با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: استاد شهید مرتضی مطهری در حیات علمی خود توانست گام‌های بلندی در مقابله با تفکرات انحرافی بردارد.
حجت الاسلام و المسلمین علی دریکوندی افزود: جهاد فکری به عنوان رویکرد سپاه و بسیج مورد تاکید است به همین دلیل سالگرد شهادت استاد شهید مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
وی با تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در دزفول ادامه داد: تجلیل از جمعی از مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج دزفول و معلمان بسیبجی، تبیین شخصیت استاد مطهری، جنبش علمی با محوریت آثار شهید مطهری و همچنین برگزاری حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج پیرامون تبیین و ترویج اندیشه‌های این استاد شهید برنامه ریزی و در حال اجرا است.
به گزارش ایرنا، از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.
چندی پیش نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.
https://deyarkaroon.ir/vdcdnx0fsyt0fz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما