جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : 112379
جالب است ۰
امام جمعه آبادان گفت: دولت‌های آزاده جهان در حال قطع ارتباطات با رژیم جعلی صهیونیستی هستند.
ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اعتراض و خشم ملت‌ها به ویژه دانشگاه‌ها در غرب علیه نسل کشی در غزه به اوج خود رسیده است.
وی افزود: این در حالی است که صهیونیستی‌ها میلیاردها دلار هزینه کردند تا نسل جدیدی برای رسیدن به اهداف شومشان تربیت کنند.
حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: صهیونیست اکنون در چشم جهانیان منفور شدند و خیلی از دولت‌ها با این رژیم جعلی قطع ارتباط کردند.
خطیب جمعه آبادان گفت: در کشورهای غربی دانشجویان مسالمت آمیز اعتراض می‌کنند ولی پلیس رفتار خشونت آمیز علیه آنها دارد.
حضور حداکثری مردم آبادان در پای صندوق‌های رای تجدید میثاق دیگری با آرمان های شهدا
حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌ها یعنی تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و خون شهداست.
وی افزود: نتیجه انتخابات هر چه باشد باید قبول کرد و احترام به رای ضروری است. امروز ۲ نماینده به مجلس راه خواهند یافت و باید در کنار نفر سوم همدلی داشته باشند، اگر صدای آنها با هم باشد مطالبه گری نتیجه خواهد داد.
حجت الاسلام غبیشاوی خواستار اولویت بندی مشکلات شهر توسط نمایندگان مردم در مجلس شد و افزود: اشتغال الویت نمایندگان آبادان و خرمشهر باشد و باید راهکار ارائه دهند تا جوانان به واسطه شغل زندگی خود را اداره کنند.
خطیب جمعه آبادان روز هلال احمر را یادآور شد و از خدمات و ایثارگری‌ها و کوشش امدادگران در مواقع بروز بحرانها و حوادث پیش بینی نشده قدردانی کرد و گفت: جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی این نهاد بیشترین نقش را در مواقع بروز بحران و سوانح از جمله سیل، زلزله و سایر حادثه ها دارند.

 
https://deyarkaroon.ir/vdca0un6o49n6e1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما