چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : 112322
جالب است ۰
دبیر ستاد برگزاری هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان گفت: رویداد زیر سایه خورشید خدام رضوی در هر استان شامل چهار کاروان است ولی استان خوزستان پنج کاروان را میزبانی می‌کند.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین دانیال اریکه امروز، ۱۹ اردیبهشت در نشست خبری برگزاری هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان، اظهار کرد: این کاروان فردا ساعت هشت‌وسی دقیقه از طریق فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی وارد اهواز می‌شود و ۱۲ روز در استان حضور خواهند داشت. از این رو، فردا مراسم استقبال از این عزیزان برگزار خواهد شد.
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق اشاره کرد و گفت: امسال در کنار برنامه‌های جشن مردمی دهه کرامت پویشی با مضمون هر کودک یک اسباب‌بازی به جبهه مقاومت هدیه دهد اجرایی می‌شود.
اریکه با بیان اینکه هدف از اجرای این رویداد ترویج فرهنگ زیارت از راه دور است، افزود: جمعیت دهه هشتادی‌های استان در مقام مجری در برگزاری برنامه‌ها کمک خواهند کرد تا تجربه و شناخت بیشتری به دست آورند.
اریکه ادامه داد: ماموریت اصلی ۹ هزار خادم‌یار رضوی در استان محرومیت‌زدایی با نام امام رضا (ع) است.
دبیر ستاد برگزاری هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان به بیان اینکه این رویداد در دهه کرامت با حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی و پرچم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود گفت: امسال در تمامی نقاط استان خوزستان جشن‌های دهه کرامت به اجرا درمی‌آید.
وی افزود: همچنین یک سامانه برخط راه‌اندازی و ۲۸۰ جشن مردمی در این سامانه به ثبت رسیده است.
به گفته اریکه: میزبانی برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت بر عهده بیش از ۸۰ گروه مردمی شامل هیات‌های مذهبی، کانون‌های مساجد و تشکل‌های فرهنگی و نیز ۱۹ کانون خدمت رضوی است.
او ادامه داد: ۸۸۸ بسته معیشتی تحت عنوان رزمایش مومنانه‌ای که توسط کانون‌های خدمت رضوی برگزار می‌شود اهدا خواهد شد.
اریکه گفت: از سوی دیگر، مشغول برنامه‌ریزی برای اهدای ۱۸ مجموعه جهیزیه به زوج‌های هستیم.
اریکه اضافه کرد: ۲ جشن محوری در اهواز با عنوان اجتماع امام رضایی داریم که اولین مراسم روز ۲۸ اردیبهشت در خیابان ۳۸ متری ثامن‌الائمه با حضور مجری و هنرمند توانمند مهران رجبی و دومین مراسم در کوی علوی به اجرا درمی‌آید.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcirrazrt1azp2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما