دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : 112253
جالب است ۰
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۳۰۰ وسیله پیشرفته تقلب در آزمون نهایی دانش‌آموزی سال گذشته استان شناسایی و جمع‌آوری شد.
عبدالله حبیبی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به امتحانات نهایی امسال،برای جلوگیری از هر گونه تقلب در آزمون مهم نهایی و رعایت عدالت، مسئولان آزمون و معلمان باید نهایت دقت و حساسیت را در این خصوص داشته باشند.
وی گفت: نمرات امتحان نهایی، در کنکور و شاخص آموزشی استان بسیار اثر گذار است و باید در برگزاری این آزمون‌ها نهایت دقت اعمال شود.
حبیبی بر برگزاری امتحانات نهایی در فضای رقابتی سالم در استان تاکید کرد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: ۱۵۰ هزار دانش‌آموز استان امسال در آزمون نهایی شرکت خواهند کرد که برای برگزاری امتحان با این تعداد دانش‌آموز نیاز به همکاری تمامی دستگاه‌ها است.
وی ادامه داد: سال گذشته برای آماده‌سازی سالن‌های برگزاری امتحانات نهایی، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار درخواست و یکصد میلیارد ریال پرداخت شد.
حبیبی تصریح کرد: تامین وسایل سرمایشی به دلیل گرمای هوای استان در ایام برگزاری امتحانات و تامین وسایل حمل و نقل دانش‌آموزان از جمله درخواست‌های آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت‌ها و کارخانجات فعال در استان درخواست کرد که برای تامین هرچه بهتر موارد مورد نیاز برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان نهایت همکاری را داشته باشند.
جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در هشت هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
https://deyarkaroon.ir/vdcbs5b8frhb85p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما