دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : 112243
جالب است ۰
استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: ۸۰۰ روستای خوزستان طی سالهای گذشته به صورت کامل آسفالت شده که موجب رضایتمندی اهالی این روستاها شده است.
 ایرنا: علی‌اکبر حسینی‌محراب یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به نشست مشترک دولت و استانداران با حضور رییس جمهور در محل وزارت کشور اشاره و اظهارکرد: در این نشست، موضوعات مختلفی از استان خوزستان مطرح و بر حمایت هرچه بیشتر دولت برای تکمیل نهضت آسفالت روستاها و جاده‌های خوزستان تاکید شد.
استاندار خوزستان ادامه داد: اقدامات زیادی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در روستاهای خوزستان انجام شده که از جمله این تلاش ها، آسفالت حدود 700 تا ۸۰۰ روستای خوزستان است.
وی اظهارکرد: بخش های عمرانی روستاها طی سالهای گذشته به خوبی عمل کرده که رضایتمندی ۱۰۰ درصدی به همراه داشته است.
استاندار خوزستان اظهار امیدواری کرد در صورت همکاری و مساعدت قرارگاه امام حسن(ع)، پتروشیمی، نفت و اختصاص منابع مربوط به حق آلایندگی، این رضایتمندی بیشتر خواهد شد.
رئیس جمهور نیز در بخشی از سخنانش در این نشست ارتباط با مردم را ضروری دانست و گفت: باید با افرادی که در اجتماعاتی که برگزار می‌کنیم و به علت داشتن ضمینه ذهنی شرکت نمی‌کنند نیز ارتباط برقرار کنیم.
آیت الله سیدابراهیم رییسی در خصوص دور دوم انتخابات نیز گفت: مجریان، استانداران، ناظران و عموم مردم در دور نخست انتخابات همت کردند و چهار اصل انتخابات از جمله امنیت، سلامت و رقابت رعایت شد امیدواریم در دور دوم نیز بر این چهار اصل تاکید شود.
https://deyarkaroon.ir/vdcayun6e49n6u1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما