پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : 112156
مسئول بسیج سازندگی خوزستان عنوان کرد:

سه هزار و ششصد گروه جهادی در خوزستان فعالیت دارند

جالب است ۰
مسئول بسیج سازندگی خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان در بیشتر فصول سال گرم می باشد عنوان کرد : با توجه به اینکه استان خوزستان ۱۰ ماه از سال با مشکل گرما مواجه است ۲۲۰۰ کولر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به نیازمندان هدیه شد و ۳۰ قرارگاه برای تعمیرات کولر فعال شدند.
سه هزار و ششصد گروه جهادی در خوزستان فعالیت دارند
به گزارش پایگاه خبری دیار کارون، سرهنگ پاسدار اسلام موسوی مسئول بسیج سازندگی خوزستان در نشست با رسانه های استان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور و سه هزارو ۶۰۰ گروه جهادی در خوزستان فعالیت دارند. و در سال گذشته در سه عرصه فعالیت داشتیم که یکی از مهمترین فعالیت ها در حوزه محرومیت زدایی بود .

وی افزود: با توجه به اینکه استان خوزستان ۱۰ ماه از سال با مشکل گرما مواجه است ۲۲۰۰ کولر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به نیازمندان هدیه شد و ۳۰ قرارگاه برای تعمیرات کولر فعال شدند.

وی با اشاره به احداث مسکن محرومین گفت: ۲۰۵ واحد مسکونی، یک هزارو ۵۲۲ تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد احداث شده است.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۷۰هزار بسته معیشتی، ۴۶ هزار بسته پوشک، ۱۱۵ هزار اقلام بهداشتی به نیازمندان اهدا شد.

یکی از مهمترین فعالیت ها بسیج سازندگی محرومیت زدایی است
 
وی بیان کرد: همچنین در سال گذشته بیش از ۱۲۰۰ سرویس جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی بین زوج های جوان توزیع شد.
 
سرهنگ پاسدار موسوی به خدمت رسانی بسیج سازندگی در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: مرز چذابه یکی از مرزهای پر تردد ایام اربعین است اما زیرساخت های کافی نداشت که  سه کیلومتر سایه‌بان، ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی احداث شد. همچنین یک هزار تن قیر در چذابه، سوسنگرد و دزپارت برای آسفالت مصرف شده است.

سرهنگ پاسدار موسوی با اشاره به اقدامات مهم درخصوص مهار ریزگردها گفت: یکی از مسائل مهم خوزستان موضوع ریزگردها است که بسیج سازندگی در ساله‌های اخیر در قالب تفاهم نامه با منابع طبیعی و محیط زیست به این موضوع ورود کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: یکی از موضوعات اصلی روستاها این است که برای انتقال محصولات خود با مشکل مسیرها مواجه هستند، سعی شده مسیر برای تردد روستاییان فراهم شود که دراین راستا ۱۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اقدامات فرهنگی و رسانه ای گفت: بسیج سازندگی سال گذشته ۶۴ برنامه تلویزیونی، ۶ قسمت پخش زنده، هشت برنامه رادیویی و هفت برنامه مجله خبری، یک هزارو ۵۰۴ خبر و ۳۵ مستند تولید کرده است.
 
https://deyarkaroon.ir/vdcdkx0f9yt0ff6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما