چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
کد مطلب : 112137
جالب است ۰

فرماندار شهرستان خرمشهر با اشاره به توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه گفت: در سال جاری ۱۰ هکتار به پارکینگ اربعین در شلمچه اضافه می‌شود.

 خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، مسعود خواست خدایی، امروز در نشست ساماندهی مرز بین‌المللی شلمچه به ساماندهی و نظم دهی به نحوه پارک خودروها در توقفگاه بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای نظم‌دهی به نحوه پارک کردن خودروها، 10 هکتار به توقفگاه اربعین اضافه می‌شود تا زائران دغدغه کمتری داشته باشند.
وی افزود: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی شلمچه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
فرماندار خرمشهر بر ساماندهی زیرساخت‌ها در پایانه شلمچه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پلیس راهور، نیروی انتظامی، امنیتی، خدماتی در اولین فرصت نسبت به شناسایی نواقص و رفع آنها اقدام و اهتمام جدی داشته باشند و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.
وی با تاکید بر فعال شدن ایکس‌ری در ورودی پایانه مسافری تصریح کرد: در راستای بهبود روند بازرسی ورود و خروج زائران و مسافران و همچنین ارتقای امنیت پایانه گیت ویژه بازرسی نصب شود؛ همچنین اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آبفا، برق و گاز در مرز شلمچه استقرار داشته باشند تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت آن را رفع کنند.
فرماندار خرمشهر خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و رفع چند حاکمیتی در مرز شلمچه شد و گفت: در تلاش هستیم با همدلی و وحدت رویه کارهای خوبی در حوزه‌های مرزی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری در پایانه مرزی شلمچه داشته باشیم.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcc1iqsm2bqss8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما