دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
کد مطلب : 112074
جالب است ۰
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت سرداران رشید اسلام و اعضای کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم منحوس صهیونیستی باعث بیداری بیشتر ملت‌های آزاده جهان شد.
 ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین امیررضا هدایی روز دوشنبه در گردهمایی مربیان عقیدتی خوزستان با گرامی‌داشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی در سپاه و تبریک این هفته به اساتید، علما، معلمان و مربیان افزود: ما پاسدار مکتب امام صادق(ع) هستیم.
وی با بیان اینکه شهدا الگوهای تمام نشدنی و ماندگار بشریت هستند، گفت: یکی از این نمونه‌های برجسته مکتب اسلام، سردار شهید زاهدی بود که در مشی رفتاری و عملی این شهید آمده است که بسیار صلوات می‌فرستادند.
وی با بیان شاخصه‌های مکتب رئیس مذهب تشیع، افزود: از مکتب امام صادق (ع) آموختیم که اهل کوشش و عمل باشیم و سپاهیان اسلام در عملیات وعده صادق نشان دادند در میدان عمل هستند و سرافراز شدند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تشریح بخش‌هایی از دستاوردهای این عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تودهنی اخیر سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی در سایه زندگی قرآنی و ولایی و اهل بیتی صورت گرفت.
وی خطاب به مسئولین و مربیان عقیدتی قرارگاه منطقه کربلا گفت: همواره در آموزش‌های عقیدتی باید مروج سبک زندگی اهل بیت و قرآن باشیم.
استحکام جبهه جهانی انقلاب به برکت عملیات وعده صادق سپاه
فرمانده قرارگاه منطقه کربلا نیز در این آیین اظهار کرد: امروز دانشجویان ۸۰ دانشگاه آمریکا و همزمان با آن در برخی کشورهای جهان، علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.
سردار خادم سیدالشهدا افزود: جبهه جهانی انقلاب به برکت عملیات وعده صادق سپاه،امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا با تبریک این روز باعظمت به کلیه اساتید و مربیان عقیدتی گفت با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناب اسلامی و مکتب ایثار و شهادت باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد.
حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات، جمود و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید.
در پایان این گردهمایی مربیان عقیدتی، فرماندهان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان قرارگاه منطقه کربلا و تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف، گروه ۶۴ الحدید ، مرکز فاوا معراج و مرکز بهداری رزمی جنوب حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
آیین بزرگداشت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور فرمانده و مسئول نماینده ولی فقیه، اساتید و مربیان عقیدتی قرارگاه منطقه ای کربلا و رده‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در اهواز برگزار شد.

 
https://deyarkaroon.ir/vdccmiqs02bqsx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما