يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴
کد مطلب : 112008
جالب است ۰
هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان با معرفی چهره‌های ماندگار در رشته هنرهای نمایشی، ادبیات پایداری، سرود، شعر، دفاع مقدس و پیشکسوتان در آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.
 ایرنا، حوزه هنری خوزستان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، رویدادی را با رویکرد بزرگداشت یادشهید سیدمرتضی آوینی برگزار کرد و طی آن به بررسی فعالیت های هنرمندان، ادیبان و اهالی رسانه انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ پرداخت.
رییس حوزه هنری خوزستان در این مراسم گفت: در این مراسم از هنرمندان رشته‌های گرافیک، هنرهای نمایشی، شعر، سرود، دفاع مقدس، ادبیات پایداری، آفرینش‌های ادبی و هنرهای تصویری تجلیل شد.
محمد شهباز گهروئی با اشاره به معیارهایی که برای انتخاب چهره هنر انقلاب خوزستان لحاظ شده است، افزود: از مهم‌ترین آنها را داشتن تولیدات شاخص و جریان سازی در سال گذشته در فضاهای انقلاب اسلامی با موضوعات انقلاب اسلامی و عمق نفوذ هنر انقلابی در میان مردم عنوان کرد.
وی گفت: استمرار و حضور هنرمند در مسائل و موضوعات مختلف نیز شاخص دیگر انتخاب هنرمند به شمار می‌آید.
آرش نیک نژاد چهره سال هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

در این مراسم حجت الاسلام آرش نیک نژاد به عنوان چهره سال هنر انقلاب خوزستان معرفی و علی اکبر فلاحی سرپرست گروه سرود زهراییون نیز به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شد.
همچنین مصطفی محسنی به عنوان چهره هنر انقلاب در بخش گرافیک، بهنام کاوه و حسین گلچین در بخش هنر نمایشی، علی هاجری در بخش ادبیات پایداری، علی زارعی رضایی در بخش شعر، امید مدحج در بخش هنرهای تصویری، سیدمهدی ابطحی در بخش دفاع مقدس شایسته تقدیر شدند.
https://deyarkaroon.ir/vdcjy8evouqevyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما