پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : 111952
جالب است ۰
فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۶ سارق در این طرح در مدت ۷۲ ساعت دستگیر شد.
 ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح اله یاری زاده " روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی ضمن جمع آوری ۲۰ معتاد متجاهر تعداد ۴۶ سارق مرتبط با انواع سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی و طی عملیاتهای منسجم آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و حدود ۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۴۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی دزفول چندی پیش نیز از دستگیری ۲۵ سارق با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داده بود.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcgnq9qxak9qy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما