سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
کد مطلب : 111898
جالب است ۰

- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از پیشرفت ۸۳ درصدی طرح بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان شوشتر در دولت سیزدهم خبر داد.
 ایرنا :علی نبیان روز سه‌شنبه در جریان بازدید از طرح احداث بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابه خاتم الانبیا شوشتر اظهار کرد: احداث این بیمارستان، یکی از طرح های مهم برای مردم، دولت و استان است که توسط دولت سیزدهم تکمیل خواهد شد.
وی افزود: این مرکز درمانی قبلا ۱۶۰ تختخوابی بود که با پیگیری‌های نماینده مجلس شهرستان و مسئولان استان به ۲۲۰ تختخواب افزایش یافت.
نبیان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های دولت، پیگیری طرح های نیمه تمام در سفرهای رییس جمهور است ‌گفت: با این‌ نگاه در ۲ و سه سال اخیر طرح های نیمه تمام بسیاری را به شرایط مطلوبی رساندیم.
وی افزود: این طرح یکی از طرح‌های سفر رییس جمهوری بوده که منابع ویژه ای به آن‌ اختصاص یافته است همچنین از طریق ماده ۵۶ قانون بودجه، منابعی برای این طرح در نظر گرفته شده که از هفته آینده تزریق می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر در نیمه اول ۱۴۰۳ آماده و تحویل وزارت بهداشت خواهد شد گفت: این طرح هیچ گونه مشکل اعتباری نداشته چرا که منابع مختلفی را برای آن در نظر گرفتیم که با سرعت آماده شود.
بر اساس این گزارش طرح بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر یکی از مصوبات سفر رییس جمهور بوده و با احداث آن بخش زیادی از مشکلات درمانی منطقه برطرف می شود.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcf1ydycw6dyca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما