جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : 110174
جالب است ۰
اجرای طرح توسعه هلدینگ کشاورزی در دزفول آغاز شد

اجرای طرح توسعه ۲ فاز تولید خوراک دام و تولید برنج هلدینگ کشاورزی رحمت تجارت دزفول روز جمعه با حضور وزیر کشاورزی و مسوولان استانی آغاز شد.
 ایرنا، واحد تولید خوراک دام هلدینگ رحمت تجارت دزفول که در حال حاضر ظرفیت تولید و بسته‌بندی ۹۰ هزار تن خوراک دام را دارد قرار است با اجرای این طرح به ۱۳۰ هزار تن افزایش یابد.

همچنین واحد تولید برنج این هلدینگ که در حال حاضر هشت هزار تن ظرفیت دارد قرار است به ۱۵ هزار تن در سال افزایش یابد.

هلدینگ رحمت تجارت شهرستان دزفول در پنج فاز با ظرفیت اشتغال‌زایی مستقیم ۱۲۰ نفر روز جمعه با حضور وزیر کشاورزی افتتاح شد.
این مجموعه شامل فاز صادرات و سورتینگ، سردخانه ۲ مداره با ظرفیت سه هزار تن، کارخانه تولید برنج عنبر بو با نام تجاری رحمت، کارخانه تولید خوراک دام با ظرفیت ۱۰۰ هزارتن ذخیره سیلاژ ذرت علوفه‌ای واردات نهاده‌های کشاورزی است.
این هلدینگ کشاورزی روز جمعه با حضور وزیر کشاورزی و دیگر مسوولان استانی و محلی در دزفول بهره‌برداری شد.
هلدینگ رحمت تجارت از ۲هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیرپوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرارردارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.
هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.
بازدید از طرح‌های کشاورزی دزفول شرکت کشت و صنعت شهید رجایی از دیگر برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی به خوزستان بود.
به گزارش ایرنا، مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان امروز با حضور رییس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان کشوری در شوش به بهره‌برداری رسید.
همچنین طرح آبیاری زیرسطحی شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر نیز با حضور رییس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مسوولان مربوطه افتتاح شد.
 
 

 
https://deyarkaroon.ir/vdcbzgb8arhb88p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما