چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : 108561
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پاسخ به خبرنگار دیار کارون:

افزایش دانش تخصصی کارکنان یکی از اولویت های شرکت مناطق نفتخیز جنوب است

مجتبی حیدری پایگاه خبری دیار کارون
جالب است ۴
دانشی مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب در نشست خبری روز پایانی نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز گفت: برای تولید بهتر نفت باید با کمک دانش ، فرایندهای تولید نفت را تسهیل کنیم و این روند باعث کاهش قیمت تولید و به دنبال آن پیشرفت صنعت نفت ایران می شود.
افزایش دانش تخصصی کارکنان یکی از اولویت های شرکت مناطق نفتخیز جنوب است
به گزارش پایگاه خبری دیار کارون؛ مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در آیین اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت در جمع خبرنگاران عنوان کرد:  کارهای در شرکت مناطق نفت خیر جنوب در حال انجام است که در نوع خود در دنیا منحصر به فرد می باشد و ما معتقدیم  هر چه نوآوری و خلاقیت در کار بیشتر باشد ، اقتصاد بهتری خواهیم داشت .

دانشی ادامه داد:  برای تولید بهتر نفت باید با کمک دانش ، فرایندهای تولید نفت را تسهیل کنیم و این روند باعث کاهش قیمت تولید و به دنبال آن پیشرفت صنعت نفت ایران می شود.

وی افزود: شاخک های امریکایی روی نمایشگاه نفت خوزستان حساس شده و این مساله نشان از  آن دارد  که ما کارمان را به درستی انجام داده ایم  و می دانیم که داریم چه کاری می کنیم.

دانشی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که برای شکست تحریم ها باید به سمت و سوی علمی کار کردن و  ورود شرکت های دانش بنیان به این عرصه باشیم . باید در مرز دانش حرکت کنیم و خلاقیت داشته باشیم زیرا مهندسی معکوس دیگر فایده ندارد و اینجا است که می توانیم تحریم ها را شکست دهیم.

افزایش دانش تخصصی یکی از اولویت های شرکت مناطق نفتخیز جنوب است

دانشی در پاسخ به سوال خبرنگار دیار کارون در خصوص برنامه های این شرکت جهت دانش افزایی تخصصی کارکنان، کارگران و کارمندان گفت: بی شک اولین و مهم ترین سرمایه هر شرکتی نیروی انسانی آن شرکت است و در در مجموعه بزرگ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تلاش داریم تا با افزایش دانش تخصصی کارکنان راندمان و بازدهی مجموعه شرکت را افزایش دهیم و علاوه بر کاهش خطرات و سوانح؛ با کیفیت ترین محصولات را تولید و عرضه نماییم.
 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه ما پای کار آمده ایم تا صنعت نفت در بخش بالادستی بتوانند توسعه یابد بیان کرد: در نمایشگاه چهاردهم تلاش مجموع نفت این بود تا از نمایشگاه های شعاری فاصله بگیریم و معتقدیم شعارها باید مبتنی بر شعور شوند و برخی از شعارها باید بازتعریف شوند زیرا ما به دانش بنیان ها و شرکت های داخل و جوانان و نیروهای داخلی اعتماد داریم و هدف ما ارتقا محتوای نمایشگاه از نظر فنی و تخصصی بود.

وی عنوان کرد:  یکی دیگر از هدف های ما بحث فرصت سازی در درون نمایشگاه برای ایجاد زنجیره اقتصادی است زیرا یکی از مشکلات سازنده ها این بود که سفارشات محدود داشته اند و کار برای آن ها کم است و دچار مشکلات می شوند. امیدواریم این نمایشگاه توانسته باشد در حل این مشکل کمک شایانی کرده باشد.

دانش بنیان ها در کنار صنایع می توانند تحریم ها را شکست دهند

دانشی با بیان اینکه ؛ به دنبال کمک برای صادارات برخی از شرکت ها هستیم ادامه داد: مناطق نفت خیز جنوب به دنبال دریافت مجوز بحث صدور خدمات فنی و مهندسی است تا میان سازنده و بازار مصرف بیرون واسط ایجاد کند تا از این طریق بتوانیم مشکلات سازندگان را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ترد خوردوها، مصرف سوخت های فسیلی ،تولید برق و فرهنگ نادرست و... را جز عاملان آلودگی هوا عنوان کرد و افزود: حتی اگر تمام مشعل ها هم خاموش شوند باز هم آلودگی هوا کاملا برطرف نمی شود اما ما در تلاشیم تا همه مشعل ها را خاموش کنیم و تا کنون  ۸۰ درصد از گازهای همراه جمع آوری شده است .

در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان که از 24 تا 27 دیماه در نمایشگاه دائمی اهواز برگزار شد؛  ۲۸۱ مجموعه حضور داشتند که شامل  ۱۰۹ شرکت دانش بنیان، ۹۷ شرکت سازنده، ۲۷ شرکت خدمات فنی و مهندسی که از میان استان های شرکت کننده بیشترین شرکت ها متعلق به استان تهران بود.
https://deyarkaroon.ir/vdciqvazzt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما