جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : 108365
مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خبر داد:

برپایی غرفه موزه نفت در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نفت اهواز

جالب است ۶
دومین نشست هماهنگی در خصوص چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفت اهواز با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شهید مجدزاده روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد
برپایی غرفه موزه نفت در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نفت اهواز
به گزارش پایگاه خبری دیار کارون؛ سعید آتشبار مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این نشست با اشاره به ابعاد مختلف اهمیت نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفت اهواز گفت: در این نمایشگاه ۲۸۱ شرکت از ۱۶ استان تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، مرکزی، البرز، یزد، قزوین، آذربایجان شرقی، همدان، بوشهر، مازندران، زنجان، خراسان شمالی و گیلان حضور دارند و هدف ما این است که از طریق این نمایشگاه؛ علاوه بر معرفی افتخارات جدید صنعت نفت در خوزستان، ظرفیت های علمی و عملی استان خوزستان در خصوص تجهیزات صنعت نفت را معرفی نماییم.

 آتشبار مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛ نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفت اهواز را فرصتی مغتنم برای ارتباط بیشتر با شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: در مدت چهار روزی که این نمایشگاه تخصصی در اهواز در حال برگزاری است از طریق همایش ها و جلسات مختلف؛ صنعتگران و صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان که در زمینه نفت و تجهیزات مرتبط با آن فعالیت می کنند، با مسئولین ارتباط برقرار می کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب این است که با رفع کاستی ها و نواقص نمایشگاه های نفت در سنوات گذشته؛ چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفت اهواز را در اهواز به صورت مفید و باکیفیت برگزار نماییم.

آتشبار در پایان افزود: در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفت اهواز ؛ غرفه موزه نفت در سالن vip برپا شده است که اشیا و اسناد تاریخی صنعت نفت را به بازدید کنندگان نمایش می دهد.

در این نمایشگاه ۲۸۱ شرکت از سراسر کشور حضور دارند که  ۴۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه دانش بنیان، ۳۸ درصد سازنده قطعات، ۱۷ درصد تامین کننده قطعات فنی و ۶ درصد نیز از شرکت‌های خدمات فنی هستند.

به گزارش دیار کارون، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفتی خوزستان با شعار "محصول دانش بنیان، تکمیل زنجیره ارزش و رشد تولید پایدار" از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.
https://deyarkaroon.ir/vdcaian6m49nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما