چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
کد مطلب : 107838
جالب است ۳
دو موضوع بسیار مهمی که کارخانه فولاد اکسین را در خاورمیانه منحصر به فرد نموده و آن را در ردیف 10کارخانه برتر جهان قرار میدهد ساخت ورق های فولادی با عرض چهارو نیم متر و داشتن تجهیزات خاص عملیاتی حرارتی است
فولاد اکسین خوزستان در ردیف 10 کارخانه برتر جهان
به گزارش پایگاه خبری دیار کارون دو موضوع بسیار مهمی که کارخانه فولاد اکسین را در خاورمیانه منحصر به فرد نموده و آن را در ردیف 10کارخانه برتر جهان قرار میدهد ساخت ورق های فولادی با عرض چهارو نیم متر و داشتن تجهیزات خاص عملیاتی حرارتی است که اجازه میدهد طیف متنوعی از ورق ها با خواص مکانیکی کیفیت ویژه که در صنایع  استراتژیکی مانند  پل سازی ، لوله سازی ، کشتی سازی  و یا ساخت مخازن تحت فشار بکار میروند در آن تولید شود.

یکی از ویژگی های قابل توجه این خط تولید که در شیوه های بازار یابی و تاثیر بازار فروش تاثیر بسزایی دارد انعطاف بالای آن در تغییر وضعیت سریع برای تولید ورق های متنوع و با انداز های مختلف است . در حال حاضر صادرات ورق های فولادی عریض  به ۱۸ کشور و سه قاره دنیا کار در حال انجام است .

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در نشست خبری که بعد از بازدید اصحاب رسانه از روند ساخت ورق های عریض فولادی صورت گرفت با اشاره به درآمدزایی ۲ میلیون نفر در کشور از طریق زنجیره فولاد، عنوان کرد : فولاد جزو صنایعی است که به شدت تحت تاثیر تحریم‌ها قرار گرفته اما با این وجود همواره کمک‌ حال کشور بوده و اشتغال‌زایی خوبی از این طریق صورت گرفته است.

محمدی با اشاره به تامین نیاز شرکت‌های نفتی و گازی کشور گفت: خوشبختانه تمام ورق مورد نیاز برای لوله‌های نفتی و گازی کشور توسط این شرکت تولید شده و واردات در این حوزه به صفر رسیده است. همچنین میزان سودآوری شرکت نسبت به سال قبل ۹۶ درصد افزایش یافته است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان "صادرکننده نمونه ملی" سال ۱۴۰۲
 
وی با بیان اینکه ۱۵ درصد از ارز کشور توسط صنعت فولاد تامین می‌شود عنولان کرد : ظرفیت تولید شرکت فولاد اکسین یک میلیون و ۵۰ هزار تن تعریف شده که پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری با تلاش همکاران، میزان تولید شرکت به ۸۰۰ هزار تن برسد.

محمدی با اشاره به رشد ۴۵ درصدی صادرات محصولات این شرکت گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان "صادرکننده نمونه ملی" سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.
https://deyarkaroon.ir/vdcexf8zvjh87vi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما