يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴
کد مطلب : 45264
جالب است ۰
به گزارش خبرنگار دياركارون ،  اقشار مختلف پير و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو در ميدان شهداي با در دست داشتن پرچم هاي رنگي كه روي آنها نوشته بود «مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل» نمايش امروز ضداستكبـاري خود را به تصوير كشيدند.


در سالنامه رسمي جمهوري اسلامي 13 آبان همزمان با تسخير لانه جاسوسي آمريكا به دست دانشجويان پيرو خط امام در سال 1358، روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و نيز روز دانش آموز نامگذاري شده است.
امروز بسياري از دانش آموزان و دانشجويان نسل چهارم انقلاب در جريان راهپيمايي امروز در كنار بزرگترها در اين راهپيمايي حاضر شدند و شعار مي دهند «ما پاي اين انقلاب ايستاده ايم و تا پاي جان از اين نظام و رهبري دفاع مي كنيم».



اجراي ويژه برنامه هاي فرهنگي و هنري در مسير راهپيمايي بسيار پررنگ است و هنرمندان بويژه خوانندگان انقلابي نيز هنرنمايي مي كنند.
توزيع پرچم، پلاكارد و پيشاني بندهايي كه روي آنها شعار هاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل نوشته شده در مسير راهپيمايي در حال انجام است و در دست تك تك افراد حاضر در اين مراسم به چشم مي خورد.


همچنين پرچم هاي يا حسين در ميدان شهداي، در دست راهپيمايان به اهتزاز درآمده و توزيع ويژه نامه ها، نشريه ها و مجله هاي خبري در وصف تسخير لانه جاسوسي آمريكا به صورت گسترده نيز از ديگر جلوه هاي اين مراسم است.


در يك اقدام قابل توجه تصاوير دلار و عكس دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريكا زير پاي راهپيمايان بر روي زمين نصب شده است و راهپيمايان آنها را لگد مي كنند.
برخي دانش آموزان پرچم 20 متري كه روي آن نوشته «ما شكست ناپذيريم» در مسير راهپيمايي در دست گرفته اند.
نيروهاي خدمات رساني از جمله آتش نشاني، پليس، اورژانس، شهرداري اهواز و هلال احمر در طول مسير حضور دارند و آماده ارائه خدمات در صورت نياز هستند.


بسياري از خبرنگارن داخلي  نيز در اين مراسم حضور دارند و در حال تهيه گزارش هستند.
اين راهپيمايي از ميدان شهدا به سمت حسينيه اعظم انجام شد و شركت كنندگان در اين مسير با در دست داشتن پلاكاردهايي بر ضرورت تداوم مبارزه با استكبار و حمايت از مظلومان جهان تاكيد كردند.
 
https://deyarkaroon.ir/vdcayuny.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما