مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب اعلام کرد: با توجه به الزام مخابرات منطقه خوزستان به پاسخگویی به شکایات مشترکین تلفن ثابت در سامانه 195 از ابتدای سال جاری تا کنون 50 درصد کاهش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری دیار کارون ؛ علیرضا ملکی جهان در نشست تخصصی و فنی با مدیران ارشد و اپراتورهای سامانه 195 مخابرات منطقه خوزستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 6035 شکایت مربوط به مخابرات خوزستان در سامانه 195 ثبت گردید که 76 درصد این شکایات در مهلت قانونی بررسی و رفع گردیده اند.
وی افزود: آمار شکایات پایان مهلت یافته در مخابرات منطقه خوزستان به نسبت مناطق ایلام و لرستان بالا بوده و به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی در مهلت مقرر تصمیماتی اتخاذ و به مخابرات جهت رفع مشکلات ابلاغ تا موجب رضایتمندی مردم را فراهم آورد .
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب درباره اقدامات انجام شده برای کاهش شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی منطقه جنوب غرب نظارت مستمر بر عملکرد اپراتورها جهت پایداری ارتباطات می باشد. علاوه بر این، کمیته رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در منطقه به صورت مستمر سامانه را پیگیری کرده و جهت رفع خرابی از طریق اپراتورها اقدامات لازم را انجام میدهد.
ملکی جهان افزود: تمامی مشترکین تلفن ثابت و همراه می توانند با مراجعه به سامانه 195 به آدرس https://195.cra.ir نسبت به ثبت شکایات و یا ارائه پیشنهادات خود اقدام تا در اسرع وقت رسیدگی می شود.
به گزارش پایگاه خبری دیار کارون ؛ علیرضا ملکی جهان در نشست تخصصی و فنی با مدیران ارشد و اپراتورهای سامانه 195 مخابرات منطقه خوزستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 6035 شکایت مربوط به مخابرات خوزستان در سامانه 195 ثبت گردید که 76 درصد این شکایات در مهلت قانونی بررسی و رفع گردیده اند.
وی افزود: آمار شکایات پایان مهلت یافته در مخابرات منطقه خوزستان به نسبت مناطق ایلام و لرستان بالا بوده و به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی در مهلت مقرر تصمیماتی اتخاذ و به مخابرات جهت رفع مشکلات ابلاغ تا موجب رضایتمندی مردم را فراهم آورد .
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب درباره اقدامات انجام شده برای کاهش شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی منطقه جنوب غرب نظارت مستمر بر عملکرد اپراتورها جهت پایداری ارتباطات می باشد. علاوه بر این، کمیته رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در منطقه به صورت مستمر سامانه را پیگیری کرده و جهت رفع خرابی از طریق اپراتورها اقدامات لازم را انجام میدهد.
ملکی جهان افزود: تمامی مشترکین تلفن ثابت و همراه می توانند با مراجعه به سامانه 195 به آدرس https://195.cra.ir نسبت به ثبت شکایات و یا ارائه پیشنهادات خود اقدام تا در اسرع وقت رسیدگی می شود.