شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : 111051
جالب است ۰
سرپرست دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در اجرای طرح نوروزی و با هدف رعایت قوانین و مقررات و اطمینان ‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران، کمیسیون‌های ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی در حال فعالیت است.
 ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «حجت‌الله فلاح» از برگزاری کمیسیون ویژه روزانه و پاسخ‌گویی سریع به شکایات مسافران در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور و رسیدگی به‌هنگام به تخلفات احتمالی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل عمومی بین‌شهری مسافری خبر داد.
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه طرح نوروزی با هدف افزایش اثربخشی نظارت‌های موثر درباره چگونگی خدمات‌دهی به مسافران نوروزی، عنوان‌کرد: در این راستا به ادارات راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور ابلاغ شده‌ تا با تشکیل کمیسیون ویژه ماده ۱۲، نسبت به رسیدگی و اتخاذ تصمیمات قانونی درباره تخلفات احتمالی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافری اقدام کنند.
سرپرست دفتر حقوقی سازمان راهداری تاکید کرد: به این ترتیب همزمان و همسو با اقدامات نظارتی در دفاتر نمایندگی سازمان راهداری در پایانه‌های مسافری، این کمیسیون ویژه روند رسیدگی را انجام داده و در صورت احراز تخلف، با شرکت یا موسسه متخلف به‌صورت قانونی برخورد می‌کند.
فلاح افزود: در حقیقت کمیسیون ویژه ماده ۱۲، پاسخ‌گویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است.
وی تصریح‌کرد: در راستای اثربخشی اهداف ترسیم شده در این‌باره و با توجه به اهمیت رسیدگی به‌هنگام به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۳، کمیسیون‌های ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در سراسر کشور فعال هستند.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcgnq9qqak9qz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما